مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

عکس های نیوشا ضیغمی با خواهرش بیوگرافی

مجموعه: دنیای بازیگران


 بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

عکس هایی جدید از نیوشا ضیغمی

 

عکس های همسر و خواهر نیوشا ضیغمی + بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی و متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ می باشد. نیوشا ضیغمی بواسطه استعداد و توانایی و تلاش مستمر خود توانست در مدت کوتاهی در فیلم های سینمایی بزرگی در نقش اول کار کند.

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی:
زمینه فعالیت: سینما
تولد: ۱۸ تیر ۱۳۵۹
۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۰ ‏
تهران
ملیت: ایران
پیشه: بازیگر - تهیه کننده
سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳ - تاکنون
شریک زندگی: آرش پولاد خان- همسر
مدرک تحصیلی: لیسانس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی

 

بیوگرافی کامل نیوشا ضیغمی:

بازیگری که در جشنواره ۲۴ فیلم فجر چهره ای ناآشنا بود. از بازیگران موفق کانون سینما گران جوان (ورودی سال ۱۳۸۲) که بلافاصله پس از پایان دوره آموزشی خود مشغول به کار در عرصه حرفه ای سینما و تلویزیون شد. نیوشا بواسطه استعداد و توانایی و تلاش مستمر خود توانست در مدت کوتاهی در فیلم های سینمایی بزرگی در نقش اول کار کند.

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

 عکس جدید نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی و متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ می باشد. در دوره بازیگری کانون سینما گران جوان با سریال «در چشم باد»مسعو جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای را آغاز کرد.


یک سال بعد با بازی در فیلم«تر دست»محمد علی سجادی و کار با این کارگردان با تجربه به او بازیگری را بیشتر آموخت تا این باعث شد که سجادی نام اورا در کنار بازیگرهای مورد علاقه اش قرار دهد.بعد از تجربه «تردست » محمدعلی سجادی او را برای بازی در فیلم «شوریده» در اواخر سال ۱۳۸۳ انتخاب کرد.


نیوشا ضیغمی با بازی در فیلم «شوریده » گامی بزرگ در سینما برداشت و با حضور در جشنواره ۲۴ فیلم فجر باعث شد نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن شود و با هدیه تهرانی رقابت کند. که خودش گوشه ایی از موفقیتش را بازی در فیلم «شوریده» و همکار اش با محمدعلی سجادی می داند.


«مواجهه » که در جشنواره ۲۴ فیلم فجر هم حضور داشت باعث شد تا داوران جشنواره نگاه حرفه ایی روی نیوشا داشته باشند و او را جز بازیگران حرفه ایی قرار دهند.

 

نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۵ بازی خود رادر «پارک وی » به اتمام رساند. «پارک وی » مطمئنا یکی از کارهای ارزشمند او ست به خاطر کار کردن با کارگردان بزرگی همچون فریدون جیرانی.اما نیوشا زیاد در بازی در این فیلم راضی نیست چون در زمان منتاژ فیلم سکانس های خوب نیوشا را خذف کر ده بودند.


اما در جشنواره ۲۵ فیلم فجر هم حضور خوبی داشت با سه فیلم «پارک وی » «اخراجی ها » و «گناه من» که در این فیلم با حمید گودرزی همبازی بوده است که در این میان کار ده نمکی یعنی «اخراجی ها» با استقبال مردم روبرو شد ودر ایام عید در حال اکران است که در آن فیلم که تنها فیلم اکران شده از اوست حضور درخشانی داشته است و از نظر خیلی از سینماگران آینده روشنی در انتظار اوست.

 

زندگی خصوصی نیوشا ضیغمی:

پدر و مادر نیوشا ضیغمی:

نیوشا ضیغمی فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

 نیوشا ضیغمی همسر و خواهرش

 

خواهر نیوشا ضیغمی:

روشا ضیغمی متولد 29 دی ماه 1369 از بازیگران سینما می باشد. روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.

 

نیوشا ضیغمی,تصاویر نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی

 همسر و خواهر نیوشا ضیغمی


همسر نیوشا ضیغمی:
شا ضیغمی متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره میباشد.

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان
حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.


آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.
 
ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی
راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.
 
مهریه نیوشا ضیغمی
آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.


مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری:
وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.
 
خانه داری نیوشا ضیغمی
در زندگی شخصی ام زمانی که درگیر کار خاصی نباشم گاهی درست عین یک زن خانه دار رفتار می کنم و درگیر کارهای خانه نظیر طبخ غذا، شستن لباس و اتوکشی و گردگیری خانه هستم البته اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپختم هم به نسبت خوب است.

 

جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

 نیوشا ضیغمی و روشا ضیغمی

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

 نیوشا ضیغمی و خواهرش

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی, عکس های نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی
 

نیوشا ضیغمی,بیوگرافی نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی

عکس های اینستاگرام نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی,تصاویر نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی

تصاویر نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی,تصاویر نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی

جدیدترین عکس نیوشا ضیغمی

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 



از بازیگران بیشتر بدانید

  • جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی
  • شغل جدید نیوشا ضیغمی
  • عکس/ نیوشا ضیغمی در نشست خبری گشت ارشاد
  • نیوشا ضیغمی + جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی
  • نیوشا ضیغمی تهیه کننده می شود!
  • بیوگرافی و عکس بهنوش طباطبایی


معماری اولیه سیستم تولیدی یکپارچه کامپیوتری برای شرکت های بزرگی مانند سایپا
بررسی وضعیت جمع آوری زباله های عفونی بیمارستانهای خراسان رضوی 1385
ارزیابی و انتخاب سیستم (ERP) Enterprise resource planningمناسب با استفاده از تئوری تصمیم گیری چند معیارف فازی( مطالعه موردی شرکت توگا)
مقایسه تطبیقی عوامل موثر بر استقرار بودجه بندی عملیاتی در دستگاه های اجرایی استانخراسان شمالی و رضوی
مقایسه اثر روش های مختلف استخراج بر بازدهی و کیفیت روغن جوانه گندم
تحلیل ژئوشیمیایی سازندگروبا استفاده ازداده های مقاطع چینه شناسی کوه سفیدوقالی کوه ومیدان نفتی مسجدسلیمان
تاثیر مصرف نانو کلات آهن بر عملکرد آفتابگردان رقم سیرنا در منطقه میبد
بررسی تمرکز تنش در ورق مربعی همگن با گشودگی دایره ای تحت بارگذاری مکانیکی و حرارتی
مکان یابی بهینه ایستگاه های تزریق کلر با نرخ اضمحلال غیر خطی در شبکه توزیع آب شهری
جک و شکست هیدرولیکی در سازند آغاجاری (پی سد گتوند علیا)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.