مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

گفتگو با سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

مجموعه: دنیای بازیگران


سحر آربین, سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

 سحر آربین کار بازیگری را با تئاتر و گذراندن دوره های بازیگری در مدرسه استاد سمندریان آغاز کرده است. او با تجربه سریال نیمه کاره «چاه پنجاه» به کارگردانی اصغر هاشمی، پیش از این با مهدی صباغزاده فیلم سینمایی «راه بهشت» را نیز کار کرده است. بازیگر تلهفیلم «مردان زمین» از مریم مجموعه «اولین انتخاب» میگوید:

* خانم آربین قبل از اینکه برویم سراغ سریال «اولین انتخاب» از «چاه پنجاه» اولین تجربه حضورتان در سریال تلویزیونی چه خبر؟

 ـ خبری ندارم و واقعاً نمی‌دانم قرار است آن کار ادامه پیدا کند یا خیر…

* چطور شد به تیم بازیگری سریال «اولین انتخاب» پیوستید؟

 ـ با توجه به شناختی که از آقای صباغ‌زاده به واسطه تجربه‌های همکاری قبلی‌مان داشتیم، من را برای این سریال نیز دعوت کردند و من هم در خدمتشان بودم.

* با توجه به اینکه فیلمنامه سریال در قدم اول آماده نبود، چه تعریفی از شخصیت مریم داشتید؟

 ـ شخصیت مریم ابتدا تعریف درستی نداشت، یک داستان دو ـ سه خطی برای ما تعریف کردند که قرار بود در خانواده این پزشک من نقش دختر کوچکتر را بازی کنم، کاراکتر ابتدا به آن صورتی نبود که من بخواهم به آن شکل که باید و شاید شخصیت‌پردازی کنم. وقتی وارد کار شدیم و در جریان تصویربرداری قرارگرفتیم، در گفت‌و‌گو با نویسنده گفتم چون آدم‌های این خانواده خیلی طبیعی و نرمال نیستند، به لحاظ ذهنی و رفتاری دوست دارم مریم هم یک شخصیت ساده لوح و اصولاً در فضا باشد و یک جورهایی او نیز کاراکتر نرمالی نداشته باشد.

*  با پیشنهادتان موافقت شد؟
  ـ خیر، در نهایت من مریمی را بازی کردم که ساخته ذهن ایشان بود.

*  با این حال فکر می‌کنم شما تا حدودی در برخی از لحظات بازی‌تان به سمت خواسته خودتان هم در خصوص این کاراکتر رفتید؟
ـ (می‌خندد) اوایل کار بله، یک جورهایی با شیطنت در برخی واکنش‌هایم به آن سمت و سو کشیده شدم، ولی در ادامه نشد، در واقع داستان راه نمی‌داد و اگر شخصیت در فضای جدی‌تری دیده می‌شد، بهتر بود.

*  به نظرم فیلمنامه در فضایی کاملاً جدی نگارش شده و این کار تیم کارگردانی و بازیگری را در اجرای یک سریال مفرح سخت می‌کند، در واقع ما موقعیتی کمیک در قصه نمی‌بینیم.
 ـ چه خوب شد که به این مسئله اشاره کردید، بله سریال «اولین انتخاب» کاملاً جدی نوشته شده بود. چیزی که شما الان به عنوان یک کار طنز ملاحظه می‌کنید، برمی‌گردد به قابلیت خود بازیگران.

*  اگرچه بازیگران سریال هم جز خانم لرستانی و خانم امیرجلالی آنچنان سابقه کار طنزی تلویزیون ندارند و این بار تجربه‌ای نو را پشت سر ‌گذاشتند.
    ـ بله…

*  فکر می‌کنم احتمالاً بازیگران بر مبنای فیلمنامه ابتدایی که اصلاً طنز نبوده انتخاب شدند، اما سر صحنه فضای کار شیرین می‌شود و…
 ـ بله، موافقم، همین طور بوده است. مثلاً آقای خداپناهی هیچگاه فکر نمی‌کنم بتواند کار طنز انجام دهد ولی در سریال ما حضوری موفق داشته است. من باید بگویم سریالی که الان می‌بینید بر اساس قابلیت‌های خود بازیگران است تا فیلمنامه و مسائلی که در ذهن آقای نعمتی وجود داشته است، چون واقعاً متن خیلی جدی بود.

*  در مورد شخصیت «مریم»…
  ـ مریم در ابتدا حضور چندانی در قصه نداشت و در حد یک اکسسوار صحنه بود (می‌خندد) ، معمولاً او را هاج و واج یا در حال بدو بدو می‌دیدیم، اما همانطور که در قصه پیش می‌رفتیم حضور پررنگ‌تری پیدا کرد و به قصه مریم و فرزاد نیز پرداخته شد.

*  شما در اولین تجربه بازیگری‌تان در یک سریال تلویزیونی توانستید از پس یک نقش در حال و هوای طنز برآیید و ممکن است در این ژانر بمانید…

 ـ من کار طنز را دوست دارم، اگرچه خودم اصولاً آدم طنازی نیستم. سر این سریال احساس کردم می‌توانم در این ژانر موفق باشم، اگرچه بسیار سخت بود. واقعاً ابتدا استرس داشتم و می‌ترسیدم نتوانم در این فضا درست کار کنم، اما امروز بسیار به این ژانر علاقه‌مند هستم.

* سبک و سیاق کارگردانی مهدی صباغ‌زاده چقدر در هدایت تیم بازیگری مؤثر بود؟ به خصوص شما که در این ژانر تجربه‌ای نداشتید و اصولاً به هدایت کارگردان نیاز مبرم داشتید.

ـ همیشه فکر می‌کردم کسی که می‌خواهد یک سریال طنز کار کند، خودش باید آدم طنازی باشد. در واقع هر کسی برای کاری ساخته شده است. آقای صباغ‌زاده سبک دیگری دارند و بازیگر را در کار راحت می‌گذارند تا خلاقیت‌شان را بروز دهند. به نظرم در این سریال خود بازیگران با پیشنهادهایشان سر تمرینات بسیار به درآمدن فضای طنز کار کمک کردند. ضمن اینکه آقای صباغ‌زاده هم از پیشنهادهای بازیگران حتی‌المقدور استفاده ‌کردند و این طور نبود که لحظات طنز کار پیشنهاد خودش باشد.

در واقع یک سریال طنز ساخته شد بدون اینکه فیلمنامه بخواهد و کارگردان این ذهنیت را داشته باشد.
    ـ به نظر من که اینگونه بود.

*  از کار کنار دیگر بازیگران سریال که در درآمدن لحظات طنز مجموعه حتماً مؤثر بوده هم صحبت کنید.
ـ ارتباط ما خارج از کار با خانم اسکندری و خانم لرستانی به شدت در ایجاد ارتباطمان جلوی دوربین مؤثر بود. ضمن اینکه روابط میان مریم و سوسن و کشمکش‌های آنها، لجبازی‌هایشان بیش از اینها بود که گویا در مونتاژ درآمده، شاید هم از نماهایی گرفته شد که خیلی حس نمی‌شود.

*  اگر حرفی مانده…
ـ از آقای صباغ‌زاده و تهیه‌کننده محترممان که فرصت حضور در این سریال را به من دادند تشکر می‌کنم. عوامل پشت دوربین این سریال به شدت کاربلد و حرفه‌ای بودند و برای اقبال عمومی امروز سریال بسیار تلاش کردند. خدا را شکر که مردم هم سریال را دوست دارند و آنرا دنبال می کنند. راستش را بخواهید پیش از این فکر نمی‌کردم مردم این همه وقت بگذارند و سریال را ببینند. اقبال کار بیش از تصور ما بود و این بسیار خوشحال کننده است.

 

تصاویر سحر آربین

سحر آربین, سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

 تصاویر سحر آربین

سحر آربین, سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

  تصاویر سحر آربین

سحر آربین, سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

  تصاویر سحر آربین

سحر آربین, سحر آربین بازیگر نقش مریم در سریال اولین انتخاب

 

 منبع:aksbaroon.com



از بازیگران بیشتر بدانید

  • اکبر عبدی: کار معدن آسان‌تر از بازیگری است!
  • بیوگرافی کامل افشین هاشمی + عکس


کاربرد تکنولوؤی نانو در ایمنی مواد غذایی
تحلیل اقتصادی ترانسفورماتورهای توزیع بر مبنای قیمت تلفات
فواید چای سبز و استفاده از آن در فرمولاسیونهای غذایی
شناسایی محل هایی جهت اسکان موقت بازماندگان پس از زلزله با استفاده از منطق فازی (Fuzzy Logic) و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: تهران- منطقه12 مرکزی)
برنامه ریزی زیست محیطی برای شناسایی، تحلیل و گشودن مشکلات زیست محیطی شهر رشت و محیط پیرامون آن بر پایه به کارگیری فنون مشکل گشایی خلاق
تکنولوژی جدید در تولید لوله های بی متال Metal Lined Steel
تاثیر شکل مصالح لایه آرمور بر واکنش های هیدرولیکی دیوارهای ساحلی توده سنگی
بررسی رابطه سیستم های کاری با عملکرد بالا و بهره وری نیروی کار با نقش میانجیاثربخشی مدیریت دانش (مطالعه موردی صنعت کشتی سازی در شمال)
الگوهای انرژی و لزوم بکارگیری آنها در توسعه نیروگاه ها و سیستم ای قدرت
حفاظت پیشگیرانه و مداخلات حداقل با بهره گیری از شناخت رفتار لرزه ای بنا نمونه موردی:ساختمان دیوان خانه عمارت مسعودیه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.