مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

بیوگرافی اندی

مجموعه: هنر و هنرمند


 

 

بیوگرافی اندی

 

بیوگرافی اندی

اندی در روز 21 آوریل یا اول اردیبهشت در مجیدیه تهران به دنیا آمد.پسری ارمنی در خانواده ای دوست داشتنی.خانواه ای با 3 خواهر و 4 برادر.نام اصلی اندی، آندرانیک مددیان بود از همان بچگی نبوغ موسیقی در این کودک بازیگوش و شیطون معلوم بود روزها گذشت و اندی در خانواده ای علاقه مند به موسیقی رشد کرد و بزرگ شد. مانند پدر علاقمند به موسیقی بودو برای خودش رویای زیبایی ساخته بود و بالاخره هم به آرزویش رسید.

 

اندی اولین گیتارش را در 14 سالگی با چوب ساخت.به گفته خودش صداهای عجیب و غریب از آن در می آمد.پسر خاله های او یک گروه موسیقی تشکیل داده بودند.و از اندی هم دعوت کرده بودند با آنها همکاری کنند. اندی در آن گروه شروع به گیتارزدن کرد.در بعضی وقتها هم قطعاتی به زبان انگلیسی اجرا میکرد.آنقدر در کارش پیشرفت کرده بود که قطعاتی را در محضر شاه اجرا کرد روزها گذشت و اندی تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به آمریکا برود.و واردکالج موسیقی شد،رشته ای که آرزویش را داشت.اندی کم کم کارش را شروع کرد و اولین جایی که کارش را شروع کرد تهران لس آنجلس بود.

از فردی که در زندگی  اندی تآثیر زیادی گذاشت و در حقیقت راه را برای اندی باز کرد ودستش را گرفت میتوان شهرام شب پره را نا مبرد.او استعداد آندرانیک (اندی) را دیده بود از اندی دعوت کرده بود به عنوان صدای دوم برای او بخواند.به گفته خود او دوران دانشگاه سخت ترین دوران زندگیش بود.تا حدی که فقط برای یک وعده غذا پول داشت.ولی هر چه بود گذشت او همه چیز را تحمل کرد.

 

روزی به او گفتند یک خواننده ای هست که سبکش به کار تو خیلی می خورد. می توانید یک گروه موسیقی خوب دو نفره تشکیل دهید.او کوروس بودکه بعدها با هم بهترین گروه دو نفره را تشکیل دادند.به کوروس هم همین را گفته بودند.و دست روزگار این دو را با هم آشنا کرد و یکی از پر طرفدارترین وجنجالی ترین گروه موسیقی دو نفره را تشکیل دادند.اولین آلبومی که از اندی و کوروس به جا مانده خواستگاری بود.با شعری زیبا و قوی از ژاکلین ویگن به نام خواستگاری.که نام آلبوم را هم به نام همان شعر گذاشتند.این اولین کار آنها با ژاکلین بودکه با استقبالی بی نظیر روبه رو شد.

در یکی از کنسرت های آنها دختری بود که آندرانیک را خیلی دوست داشت و شب کنسرت او را اندی صدا زدکه این شد دیگر همه او را با نام اندی صدا میزدند دومین آلبوم آنها پرواز بود.و باز هم با شعرهای زیبای ژاکلین آهنگ چی میشد ,تپلی,ما همه ایرانی هستیم به قدری گل کرد که روز به روز بر محبوبیت آن اندی و کوروس افزود.آهنگ ما همه ایرانی هستیم هنوز که هنوز در اکثر کنسرتها اجرا میشود.در این آلبوم اندی و کوروس با فردی آشنا شدند که در زندگی هنری آن دو و به خصوص اندی تآثیر فراوانی گذاشت. او علیرضا امیر قاسمی بود.و به قول خود اندی: علی گوش سوم من هست.و مانند یک برادرهمراه اندی بود.و او را در انتخاب آهنگ کمک می کرد.ویدئوی زیبای چی میشد هنوز هم در خاطره ها هست.به دنبال موفقیت آلبوم پرواز و سروصدای این دو خواننده تازه نفس محبوبیت اندی و کوروس بیش از پیش شد.وآنها کنسرتی برای طرفداران اجرا کردند.تمام بلیطها فروخته شده بود.عده فراوانی پشت درهای بسته مانده بودند.هفته بعداز آن کنسرت اندی و کوروس برای بچه ها و تمام کسانی که برنامه را ندیده بودند کنسرت مجانی اجرا کردند.و با مردم سرود ما همه ایرانی هستیم سر دادند. بعد از اجرای موفقیت آمیز کنسرت آن دو آلبوم سوم خود را به بازار عرضه کردند.بلا.که جهشی فوق العاده در کار اندی و کوروس بود.با ,بلا ,تو,نگاه,که آهنگ انگلیسی این آلبوم در متن یک فیلم هالیوودی قرار دادند.با آن مدل زیبای آهنگ بلا.موفقیت آن دو هر روز بیشتر از روز پیش بود.وکنسرتها با استقبال زیادی مواجه می شد در اینجا بهتر است داستانی برایتان از حضور اندی و کوروس در بین مردم تعریف کنم.

 

یکی از طرفداران این دو دختری حدوداْ 14 ساله بود.که بیماری سرطان داشت.و در بیمارستان به انتظار مرگ نشسته بود.وقتی اندی و کوروس این ماجرا را شنیدند همراه یک هدیه به ملاقات آن دختر رفتند. به گفته خود آن دختر آن روز انقدر اندی و کوروس به من امید به آینده را دادند و اینکه باید خوب شوم و به کنسرت آن دو بروم که من تا حدودی روحیه خودم را به دست آوردم.و چون سرطان عمیقآ در وجود او ریشه نکرده بود آن دختر سلامتی خود را به دست آورد.و جالب این که آن دختر در حال حاضر فارغ التحصیل رشته پزشکی هست واندی در جشن او هم شرکت کرد و در تمام این سالها از زندگی این دختر خبر داشته و با هم در ارتباط بودند.

بعد از آلبوم بلا اندی و کوروس احساس کردندکه دوست دارند هر کدام جدا به فعالیت هنری خود ادامه بدهند.و قرار شد آخرین آلبوم دو نفره خود را به بازار عرضه کنند.آلبومی به نام خداحافظ.

 

آخرین آلبوم با نام و همکاری اندی و کوروس.در این آلبوم با شاعری آشنا شدند که باز هم در زندگی هنری اندی و کوروس و مخصوصآ اندی تآثیر به سزایی گذاشت.پاکسما زکی پور.این شاعر استثنایی و جوان با آن شعرهای زیبا وقوی در محبوبیت اندی صددرصد تآثیر به سزا گذاشته است.این شاعر هنوز که هنوز با اندی همکاری می کند وجزو دوستان صمیمی اندی هست.پاکسیما شروع کار هنری خود را با اندی آغازکرد ،آلبوم خداحافظ با آهنگهای دخترآتیشپاره ,آمنه,یاسمن,عشق مسموم,بازهم جزو پر فروش ترین آلبومها شد.

بعد از فروش این آلبوم و اجرای کنسرتها اندی و کوروس اعلام کردند که میخواهند رسمآ از هم جدا شوند.در آن زمان از هر کسی پرسیدند چه کوچک و چه بزرگ که نظر شما راجع به جدایی این دو چیست:همه میگفتند :ما به این دو با هم عادت کردیم.حیف است که از هم جدا شوند.شایعاتی هم ورد زبانها افتاد.ولی اندی وکوروس در تلویزیون آمدند و اعلام کردند که هیچ مشکلی با هم ندارندو فقط از نظر کاری با هم اختلاف عقیده دارند.در نهایت اندی و کوروس این گروه محبوب و جنجالی از هم جدا شدند.و دوره 8 ساله کاری آنها به پایان رسید.

 

بعد از جدایی هر کدام جدا به فعالیت خود ادامه دادند به جرات میتوان گفت: اندی گوی سبقت را از کوروس ربود.کوروس چند ماه بعد ازدواج کرد ولی اندی تمام زندگیش را روی کار هنری خود گذاشت.بعد از جدایی آنها اندی اولین آلبوم خود را بعد از جدایی از طرف شرکت کلتکس وارد بازار کرد.

 

 

بیوگرافی اندی

 

 

در کنار اندی علیرضا امیر قاسمی هم برای او ویدئو های زیبا می ساخت بعد از این آلبوم اندی آلبوم تنهایی را از شرکت کلتکس به بازار ارائه داد.شعرها از پاکسیمای نازنین ویدئو از کوجی زادوری و امیر قاسمی ,ضبط از فرخ آهی ,گروه اندی باز هم او را یاری میدهند.آهنگ زیبای تنهایی,چشمای ناز ,جاده های احساس,ناز ناز ,خوشگل محلمون, به قدری این آهنگها گل کرد که ورد زبان همه شده بود.

 

در آلبوم تنهایی اندی یک آهنگ را بازسازی کرد که آن را برای مادرش ساخته بود.زمانی که مادرش ایران بوده و اندی امریکا مادرش دچارعارضه مغزی میشود و اندی در آن حال شعر این آهنگ را مینویسدو آن را در بدترین شرایط اجرا میکند.خوشختانه حال مادرش خوب میشود وبعدها مادرش عازم امریکا میشود وتمام کارهای اندی را دنبال میکند.تمام مصاحبه ها را زنده نگاه میکند.اندی هفته ای 2 بار باید با مادرش غذا بخورد.او پسر خانواده است. بعداز آلبوم تنهایی اندی آلبوم سر سپرده را به مردم عرضه کرد.آلبومی عاشقانه از کمپانی ترانه.شعرها طبق معمول از پاکسیمای نازنین و آهنگها از اندی,منوچهر چشم آذر.توحید.در این آلبوم اندی از شاعرهای جوان هم استفاده کرد.گل این آلبوم همان آهنگ معروف سرسپرده است.که پاکسیما شعر آن را گفت و اندی یک نصفه روز آهنگ آن را ساخت.

 

و به گفته خودش این آهنگ یک هدیه از طرف خدا برای او بود.آهنگ تولد به این شکل ساخته شده بود که پاکسیما روی جلد کادوی تولد اندی شعر تولد را نوشت و چون اندی خوشش آمد روی آن آهنگ گذاشت آهنگ من و تو به قدری گل کرد که اندی مجبور شد درسالن زیبای پلس لس آنجلس کنسرت بزرگی اجرا کند.که از چند روز قبل تمام بلیطها فروخته شده بود.در این کنسرت تمام چهره های هنری حضور داشتند.

وارطان آواناسیان مدیر شرکت ترانه,کوجی زادوری,و اکثرخبرنگارها حضور داشتند و موفقیت اندی را تبریک گفتند.کوجی و امیر قاسمی ویدئو های این آلبوم را تهیه کردند.

 

بعد از آلبوم سرسپرده نوبت آلبوم بعدی اندی رسید.جاده ابریشم.آلبومی عاشقانه تر از آلبوم قبلی.اندی خود راجع به این آلبوم حرفهای زیادی زده.آهنگها از خود اندی با همکاری حسن شماعی زاده,منوچهر چشم آذر,توحید,فریبرز حاج نبی.و شعرها اکثرا از پاکسیما.آهنگ شب من به گفته خود اندی در بدترین شرایط روحی او اجرا شد.

 

آهنگ فوق الاده توکه رفتی به قدری سرو صدا کرد که همه آن را تکرار می کردند.آهنگ انگلیسی این آلبوم را شینی شعرش را گفت و اندی آهنگ آن را ساخت.اندی یک آهنگ ارمنی هم در این آلبوم دارد.اندی در زمان ساخت این آلبوم به ارمنستان سفر کرد به همین دلیل اسم آن را جاده ابریشم گذاشت.

اندی برای سومین بار برنده جایزه بهترین خواننده ارامنه شد.استینگ منیجر گروه پلیس هم فعالیت خود را با اندی آغاز کرد.اندی با مهارت خاصی به زبان انگلیسی موسیقی ایران را به امریکاییها معرفی کرد به طوری که فوق الا ده اندی رو دوست دارند.اندی تبدیل به یک خواننده بین المللی شد.

آلبوم آخر اندی خلوت من نام گرفت. اندی در مصاحبه ای اعلام کرد: من دوست دارم مردم بدانند درخلوت من چه میگذرد.این آلبوم هم جزو عاشقانه ترین آلبومهای اندی قرارگرفت.

اندی در این آلبوم نشان دادهنوز هم شور عشق در او هست.آهنگ چه خوشگل شدی به قدری بین مردم طرفدار پیدا کردکه  احتیاجی به توضیح نیست.آهنگ التهاب,از یاد من نرفته,4 نوع میکس آهنگ ریحان,آهنگ تغییر داده شده تپلی به زبان ارمنی به نام مارال,آهنگ تغییر داده شده یالا به زبان اسپانیولی به نام بایلا,ودر نهایت آهنگی متفاوت با سبک کار اندی به نام برو.

او هنوز هم عاشق است.او بار دیگر کنسرت دیگری با امید در پارک ارواین اجرا کرد که آن هم با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد.

اندی همیشه برای جوانها نصیحتی داشته:دوری از موادمخدر,احترام به بزرگترها,درس خواندن,وفاداری و دوست داشتن همدیگر.

 

ازدواج اندی

ساعت یازده و یازده دقیقه ی روز یازدهم ماه یازدهم سال دوهزار و یازده، اندی ستاره ی ایرانی-ارمنی و دوست دختر آمریکایی اش شینی بعد از هفده سال آشنایی، عقد ازدواج بستند. جشن عروسی اندی و شینی که برای سه شب پیاپی برنامه ریزی شده بود پس از مراسم عقد اداری آغاز شد.

 در جشن شب دوم، شنبه بیست و یکم آبان، اندی و شینی پیوندشان را با حضور نزدیک ۵۰۰ مهمان در تالاری در هالیوود کالیفرنیا جشن گرفتند. مهمانان این شب از خوانندگان و هنرمندان و اصحاب رسانهها و چهرههای آشنای جامعهی ایرانیان آمریکا بودند. پیش از جشن، اندی و شینی برای مراسم عقد مسیحی در کلیسای ارمنی یوحنای قدیس حاضر شدند.

 

«عکس هایی از اندی خواننده ایرانی- ارمنی»

 

بیوگرافی اندی

 

عکس اندی

 

بیوگرافی اندی

 

عکس اندی

 

بیوگرافی اندی

 

عکس اندی

 

بیوگرافی اندی

 

عکس اندی

 

بیوگرافی اندی

 

عکس اندی

 

بیوگرافی اندی



Foreign Exchange Rate Forecasting Using Improved Artificial Neural Networks in Incomplete Data
Analysis of Solid-Fluid Interaction in Open Loop Skirt of an Air Cushion Vehicle
Comparison between 2D-FEM and 3D-FEM Dynamic Performances of Switched Reluctance Motor
مبحث سوم مقررات ملی ساختمان - محافظت ساختما نها در برابر آتش: تغییرات و چشم انداز پیش رو
مقایسه بین روشهای عددی وتحلیلی آنالیز دینامیکی پی های شمعی
ارائه مدلی جهت سنجش انگیزش درونی موثر در تمایل کارکنان به تسهیم دانش صریح و ضمنی مطالعه موردی شهرداری تهران
تأثیر گونههای مختلف بر میزان ترسیب کربن خاک
بررسی نقش گودال باغچه با اصول معماری پایدار در پیوند با زمین ( نمونه موردی : گودال باغچه خانه اولیاء یزد )
تاثیر سرمایه گذاری و ساختار مالکیت بر ارتباط بین مخارج سرمایه ای و بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران
ارتقای فرهنگ کارآفرینی در نظام اداری دولتی از طریق چرخه بهبود بهره وری و تاثیر برنامه های تحول اداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.