مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

تصاویر سریال به من دروغ بگو

مجموعه: دنیای بازیگران


نام سریال:به من دروغ بگو
کشور : کره جنوبی
ژانر:کمدی/عاشقانه
خلاصه داستان به من دروغ بگو :
سریال در مورد دختر (گونگ اه جونگ ) 27 -28  ساله ای است که نزدیک ترین دوستش (سوران) با عشق اول او ازدواج کرده گونگ اه جونگ به خاطر همین اتفاق دیگه نتوانست عاشق بشه تا اینکه یک روز دوست گذشته خودش و عشق اولش که با هم ازدواج کرده بودند را می بینه و از روی حسادت به آنها می گه با رئیس هتل جهان (هیون کی جون ) ازدواج کرده و شایعه همه جا پر می شه رئیس هتل جهان (هیون کی جون ) هم به خاطر اتفاقاتی که می فته مجبور میشه به دروغ بگه گونگ اه جونگ همسرش است و … .

عکسهایی از سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

 تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

 به من دروغ بگو,سریال به من دروغ بگو

  تصاویر سریال به من دروغ بگو

منبع:
 axekore.blogfa.com



از بازیگران بیشتر بدانید

  • بیوگرافی کانگ جی هوان بازیگر سریال به من دروغ بگو


مکانیابی خدمات گردشگری اقامتی و پذیرایی با استفاده از مدل AHP (مطالعه موردی: شهربابل)
مدلسازی ترمودینامیکی تشکیل هیدرات دی اکسیدکربن درحضوراتانول و متانول
ارائه مدلی بر مبنای عوامل ساختمانی پارچه های تاری پودی برای پیش بینی خاصیت ناهمواری سطحی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی ژنتیک
اولویت بندی اهداف سازمانی در برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
تحلیل کارکردها و نیازهای برنامه بهبود کیفیت محیط شهری مطالعه موردی: شهر گرگان
نقش ارگونومی درتوسعه مدیریت کیفیت ( در بخش کشاورزی )
بررسی اثر خصوصیات شیمیایی آب آبیاری بر عملکرد زعفران (Crocus Sativus L.) در خراسان جنوبی
پایش تغییرات کیفیت آب زیرزمینی برای مدیریت و جلوگیری ازبحران کیفی منابع آب
فساد اداری مصداقی از ناعدالتی و بررسی آن در نظام حقوقی ایران
سنگ نگاره های چاه چشمه فردوس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.