مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند مدل کفش پاشنه بلند

بیوگرافی حسین تهی

مجموعه: هنر و هنرمند


بیوگرافی حسین تهی

 حسین تهی

 

بیوگرافی حسین تهی؛ خواننده رپ

حسین تهی یکی از خوانندگان رپ است. وی از سال ۱۳۷۹ به طور غیر حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی شد و ترانه‌هایش را در استودیوی خانگیش ضبط و تکثیر می‌کرد.  حسین تهی با ترانه «رقص» خودش را در دل مخاطبانش جا کرد و با ترانه «کلید» به اوج محبوبیت و معروفیت رسید. حسین تهی دوره ای را با تتلو در قالب گروه T&T همکاری کرد و همین باعث شد این دو در کنار هم بیشتر و بیشتر دیده شوند.

نام: سید حسین موسوی

نام مستعار: حسین تهی

متولد: 6 بهمن 1364

رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر

غذای مورد علاقه: قرمه سبزی

رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز

 

آغاز به کار و فعالیت حرفه‌ای حسین تهی
حسین تهی تا کنون بیش از ۵۰ ترانه خوانده است. اشعار حسین تهی، شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی امیر تتلو از خود به جای گذاشته و این دو گروهی به نام "T&T" را تشکیل دادند که پس از آن ترانه‌های گسترده‌ای را در قالب آلبوم "T&T" منتشر و در اختیار طرفداران موزیک در ایران قرار دادند.

 

بیوگرافی حسین تهی

حسین تهی در دوره ای با تتلو در قالب گروه T&T همکاری کرد

 

حسین تهی با ترانه «رقص اندام» و با ترانه «کلید» به محبوبیت و معروفیت دست یافت. حسین تهی به همراه گروه ۰۲۱ (امیر تتلو -پیشرو) و روزبه قائم ویدئو کلیپی را برای آهنگ «برو از پیش من» ساختند که این کار محصول سال ۸۴ است. یکی از آثار مهم حسین تهی سروده «بغض» می‌باشد، ترانه‌ای که برای کودکان بی سرپرست است.

 

حسین تهی در سابقهٔ چند ساله هنری خود همکاری‌های زیادی را با خوانندگانی همچون افشین، و کامیار داشته است که این فعالیت‌ها به سبک موسیقی « پاپ» بوده؛ وی در سال ۱۳۸۸، راهی کشور امارات و شهر دوبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیع‌تر ضبط و تنظیم نماید. حسین تهی به مدت ۲ سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت‌های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکنا گزید.

 

بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی,عکس جدید حسین تهی

  عکس حسین تهی ،خواننده رپ فارسی

 

بیوگرافی حسین تهی از زبان خودش

خودت را معرفی کن:
من حسین هستم متولد 1364 با لقب تهی شروع کردم وبا همین هم تموش میکنم.

 

تو زاده و بزرگ شده کدام محله تهران هستی؟
حسین تهی: من متولد و بزرگ شده تهرانپارس هستم. همه دوران کودکی و نوجوانی ام در آن محل گذشت. البته سال های آخری که در ایران بودم در خیابان پاسداران ساکن بودم.

 

بیوگرافی حسین تهی

عکس کودکی حسین تهی

 

بیوگرافی حسین تهی,عکس حسین تهی,حسین تهی

 عکس های جدید حسین تهی

 

از کی به رپ علاقمند شدی؟
حسین تهی: من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون از سبک و طرز بیان جملات توی آهنگایی که سبک رپ دارند خیلی خوشم میومد و دوست داشتم بیشتر با این سبک آشنابشم.

 

ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟
حسین تهی: اواخر سال81 بود که من شروع کردم به رپ کردن اما کارهامو تو خونه و فقط برای خودم میخوندم واصلا قصدبیرون دادن و حتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتم مثلا ازآهنگای ریکورد شده تو خونه تا اونجایی یادمه میتونم: ادعای باحالی _ دیس فتال و...... میتونم اسم ببرم که فقط برای خودم بود و هیچکدومشون هیچ جا پخش نشد.

 

 

بیوگرافی حسین تهی,عکس های جدید حسین تهی,تصاویر حسین تهی

 حسین تهی با ترانه «کلید» به اوج محبوبیت و معروفیت رسید

 

عکس حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی

 عکس های جدید حسین تهی

 

چه کسایی رو تو رپ فارسی قبول داری؟
شایان _بکس زدبازی _ رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمید دیو

 

خارجی ها کی؟
puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg, ۵۰cent,eminem,fat joe

 

خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟
نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته و جزیی از رپ منم پسر پیغمبر نیستم عزیزم.

 

بیوگرافی حسین تهی

 تصاویر حسین تهی

 

قصدت ازخوندن آهنگ فساد چی بود؟
حسین تهی: داستانش طولانی ولی مختصر توضیح میدم. من اول قرار بود آهنگ << رسم بازی زندگی >> رو با حسین ابلیس بخونم اما به دلایلی نشد و حسین اونو با کیلر خوند بعد از اون کار من به حسین پیشنهاد دادم آهنگ فساد رو باهم بخونیم واونم قبول کرد هدفمون هم این بود که آقاجامعه رو فسادبرداشته یه تکونی بخورین. با اینکه روش وقت کمی گذاشتیم اما خیلی خدا شد.

 

عکس حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی

 جدیدترین عکس های حسین تهی

 

 تو چه زمانی که در ایران بودی و چه الان که در لندن هستی، در ایام عاشورا همیشه ارادت ویژه ای به مراسم آئینی این ایام داشته ای و بارها در ویدئوهایی که از تو منتشر شده، در حال طبل زدن در دسته های عزاداری و نذری دادن هستی. این حس درونی تو در این ایام سال هاست که همین طور باقی مانده و امسال هم تکرار شد. ریشه این علاقه در تو از کجاست؟
حسین تهی: من از امام حسین (ع) در کودکی شفا گرفته ام. اعتقاد من و خانواده ام به امام حسین (ع) از انتخاب اسمم معلوم است. به ایشان یک اعتقاد قلبی داریم. وقتی حدود پنج شش سالم بود یک بیماری عجیب و بدی سراغم آمد و درست در ایام دهه اول محرم بستری شدم. یک شب روی تخت بیمارستان به شدت حالم بد بود. تب شدیدی داشتم و از پنجره بیمارستان دسته های عزاداری را می دیدم.


مادرم بالای سرم بود و تنها بودیم. با حسرت بیرون بیمارستان را نگاه کردم و گفتم: کاش حالم خوب بود، توی دسته دهل می زدم و شربت می دادم. مادرم این حرف های من را ناخودآگاه شنید و گریه کرد. زیر لب دعا می خواند و از امام حسین شفای من را می خواست. شب خوابیدم و روز بعد حالم به طرز معجزه واری بهتر شد.


حتی جوری که صبح روز عاشورا از بیمارستان مرخص شدم و توانستم نذرم را ادا کنم. از آن زمان تا حالا هیچ تغییر در عقیده من نسبت به محرم و روز عاشورا به وجود نیامده و همین باعث شده هر سال عاشورا با همان حس و حال آن سال ها دهل بزنم. روزها گذشتند و در سن 15 سالگی قطعه «آقاجون» را برای امام حسین (ع) ساختم. قطعه ای که در آن، همه احساسم به آقا را آورده بودم و هنوز هم زمانی که آن را می شنوم، یاد آن لحظات می افتم.

 

حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,تصاویر حسین تهی

 عکس حسین تهی، خواننده رپ

 

امسال هم که برای چندمین سال پی در پی در ایران نبودی و در لندن نذرت را ادا کردی و فیلم دهل زدن و نذری دادن ات خیلی زود در صفحات شخصی خودت و فضای مجازی رکورد بازدید را زد.
امسال هم مثل هر سال به مراسم عزاداری امام حسین (ع) در لندن رفتم. دلم برای محل خودمان و حال و هوایی که در محرم داشتیم، تنگ شده بود. یادش به خیر.

 

هنوز هم با چهره هایی که آن زمان با هم بالا آمدید و توانستید این موج را راه بیندازید در ارتباط هستی؟
حسین تهی: دوستی و رفاقت ما با هم همچنان پابرجاست و مشکلی با کسی ندارم. فاصله زیاد باعث شده که کمتر با هم در ارتباط باشیم. ولی  نداشتن ارتباط دلیل به اختلاف بین ما نیست. ما و همه کسانی که با هم شروع کرده ایم همه مان توانسته ایم هنوز فعالیت هایمان را ادامه دهیم.

 

بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی,عکس حسین تهی

 عکس های جدید حسین تهی

 

ولی ظاهرا هنوز با «سروش لشکری» (هیچکس) در لندن رابطه قوی و خوبی دارید.
سروش از دوستان قدیمی و خوب من است. همیشه اینجا هم جویای احوال هم هستیم. هر چقدر که او درگیر باشد و من هم درگیر کارها و برنامه هایم باشم، باز هم هر چند وقت همدیگر را می بینیم و اتفاقا منزل سروش هم در لندن نزدیک ماست و همیشه در ارتباط گرمی هستیم.

 

بیوگرافی حسین تهی,عکس حسین تهی,حسین تهی

عکس حسین تهی

 

تعدادی از آهنگ های حسین تهی

این چیه....... Tohi
سر به هوا (رمیکس) .......... Tohi Ft Ashkan
ترشیدی .......... Tohi Ft Ashkin (0098) Ft Amir Shahriyar
سر به هوا .......... Tohi Ft Ashkan
راست میگن .......... Tohi Ft Shervin
گیر میدادی .......... Afshin & Amir Ali Ft Tataloo & Tohi
میشنوم میگی .......... Tataloo Ft Tohi & P.O.M
زنجیر .......... Tohi Ft Tataloo
غیر مستقیم .......... Tataloo Ft Tohi & Rezaya & 2afm & Tomeh
آقا جون (رمیکس) .......... Tohi Ft Ammin
اینترو .......... Tataloo Ft Tohi
من و اون .......... Tataloo Ft Tohi
بغض.......... Tohi
الو منم .......... Tohi Ft Tataloo & Kayot
آقا جون .......... Tohi Ft Ammin
دستمال جیبی .......... Tohi Ft Motlagh & Darvish
بشین کنارم .......... Tohi Ft Tataloo & Shahkar
گربه نره .......... Tohi Ft Tataloo & Tomeh
1001 شب .......... Tataloo Ft Eblis & Tohi & & Enzo
باغ وحش .......... Tataloo Ft Pishro & Felakat & Tohi & Tomeh
نرو .......... Roozbeh Ft Eblis & Tohi
برو از پیش من .......... Roozbeh Ft Tataloo & Pishro & Tohi
پانتومیم .......... Tohi Ft Asir & Emperator
رقص اندام 2 .......... Tohi Ft Eblis
رقص اندام 1 .......... Tohi Ft Pishro
ایران .......... Eblis Ft 2afm & Tohi
Eblis Ft Yar2 & Tohi ..........دافینگ
3 نقطه .......... Tohi Ft Atom & 2afm
تشکر سرخ پوستی
کل بسه
Tohi Ft Ashkan Doggy .......... Rename
جنگ .......... Eblis Ft Tohi & 2afm
فساد ..........Eblis Ft Toh

بهترین دوست
رؤیا
تابستون
بالا
روح

و ....

 

گردآوری :بخش فرهنگ و هنر بیتوته

 

منابع:

fa.wikipedia.org

bartarinha.ir

هفته نامه تماشاگران امروز



از دنیای هنر و هنرمندان بیشتر بدانید

  • عکس نایاب از حسین تهی
  • تاریخچه موسیقی رپ

ادامه مطلب ...

بیوگرافی رضا پیشرو

مجموعه: هنر و هنرمند


بیوگرافی رضا پیشرو

 

نام:رضا

نام خانوادگی:ناصری آزاد

متولد:بهمن 1364

لقب:پیشرو

ساکن تهران

خیلی از سایت های مزخرف برای جمع کردن افراد وجالب کردن مطالب خیلی بلف می زنن ودروغ می نویسند که رضا چه جوری متولد شده که نمی دونم چی باید اسمشون گذاشت رضا هم مثل همه از پدر ومادرش متولد شده پس به شایعه ی وچرندیات توجه نکنید....پدررضا خیلی زود فوت می کنه و رضا اصلا اون رو یادش نمیاد.

 

رضا تو ۲ سالگی مادرش با مردی ازدواج میکنه که پسری که به دنیا میاد علی داداش کوچیک رضا و ناتنیش میشه.رضا تا ۱۰ سالگی با مامانش و بابای ناتنیشو علی داداش کوچترش تو هفت حوض نارمک زندگی میکردن تا وقتی که بابای ناتنیش به خاطر سرطان خون سال ۷۶ از دنیا میره که مامانش مجبور میشه خونه رو بفروشه و به نظام آباد منتقل کنه.سال بعدش به خاطر فوت پدر خونه رضا ترک تحصیل میکنه و میره تو بازار برای کار.سال ۷۹ هم علی به دنبال رضا درسو ول میکنه و میره کلاس های آرایشگری که شاید بتونه به کمک عموش بره دبی آرایشگر بشه.

 

رضا سال ۸۰ با کارای زیرزمینی رپ آشنا میشه و کم کم خوشش میاد ومیره دنبال کسایی که دارن اینکارارو میکنن ( اون زمان فقط سروش تو گرگان هژیر و شایان تو تهران رپ میکردن و ابلیس چند ماهی بوده که تو مشهد ...) اول رضا میره سراغ شایان و هژیر که بتونه با کمک اونا آهنگ بخونه که شایان و هژیر قبول نمیکنن و رضا با ابلیس که تازه اومده بوده تهران آشنا میشه وبا اون یه ترک با کیفیت خیلی پایین و شعر خیلی ضعیف مشترکا بیرون میدن .

 

سال ۸۱ رضا کنار میزنه از رپ و دوباره میره سر کار تا سال ۸۲ که دوباره سر یه کل کلایی با دوستاش وارد رپ میشه و شروع به کار جدی کردن میکنه.سال ۸۳ یه ۶ تا ترک (با آهنگهای که از رپ خون های خارج بود ولی شعرش از خودش )بیرون می ده که فقط بین دوستاش پخش میکنه.( این ۶ تا ترک تو خونه با میکروفون عادی ضبط شده بود )سال ۸۴ رضا موضوع های بهتری واسه خوندن گیر میاره و شروع به نوشتن شعرهای بهتر و قوی میکنه بعد از چند وقت با بچه های ۰۲۱ آشنا میشه و قاطی اینا میشه و چند تا آهنگ با شعرهای بهتر و برای اولین بار تو استادیو میخونه.ولی جایی پخش نمیکنه.درست در همون زمان امزیپر وزد بازی هم واردکار شدن.

 

آخرای سال ۸۴ رضا به فکر کارا و موضوع های نو و اسم جدید میشه و اول اسم رضا کینگ رو انتخاب میکنه ولی بعد از 4 هفته که میبینه شعرهایی که نوشته قشنگ شده و داره یه تغییراتی تو کاراش میده با مشورت سروش هیچکس اسم پیشرو رو انتخاب میکنه. (وبقیه میگفتن با کارای ضعیف اسم 3pac اسم 2pac رو خراب میکنی)

 

تمام فروردین و اردیبهشت سال ۸۵ رو رضا شب تا صبح روی شعر و آهنگای جدید و موضوع های بهتر و وضبط کاراش کار میکنه و آلبومی ۱۰ ترک به نام واقعیت به بیرون میده که توش از هیچکس و تتلو و تهی و ابلیس کمک میگیره.قبل از پخش کامل آلبوم به صورت دست به دست با پیشنهاد سروش اسم آلبوم به آلبوم ۰۲۱ تغییر میکنه و ۱۴ ترکمیشه که سروش .

 

تیغه و چند نفر دیگه رو واسه کارای این آلبوم معرفی میکنه که ۱ ترک از تیغه و ۳ ترک دیگه با حضور رضا و دوستاش ( مهدی قاتل - اس بی و .. ) به همراه این آلبوم بیرون میاد و کامل تو سطح تهران پخش میشه.ولی رضا اسم آلبوم واقعیت رو از بین نمیبره و کارای جدیدشو به نام ترک هایی از اون آلبوم ( واقعیت ) بیرون میده.بعد از مدتی که با تتلو کارای آر اند بی و رپ بیرون دادن که سبک جدیدی بود و آهنگهای زود پخش شد شروع به دادن آهنگای جدید با همون اعضای آلبوم ۱۴ ترک ۰۲۱ شد که ۱۵ ترک دیگه هم به آلبومش اضافه کرد و آلبومش رو تمام کرد.

 

ولی به صورت یکه آلبوم رو بیرون نداد و تک تک آهنگهارو بیرون میداد که یکی از دلایل معروفیتش هم همین بود.بالاخره تو آبان سال ۸۵ به فکر جمع کردن آلبومی جدید شد که به تازگی پخش شده و اسم آلبومم با کمک سروش هیچکس (جهنم ساکت) انتخاب شد.

 

آلبوم جدید رضا7ترک که یکیش به نام >>پدر <<که برای پدر واقعیش خوانده باهمراهی تتلو یکیش به نام هدیه که برای امید داداش کوچیکش خوانده و>> از همتون بیزارم <<برای کسای که وقتی خواست رپ بخونه محلش نذاشتن و >>دیوونه<< با کمک هیچ کس .و>> برای رپ <<با کمک تتلو.و >> برو جلو <<باز با همراهی هیچ کس وبالاخره جهنم ساکت.

 

فقط می تونم بگم نابرده رنج گنج میسر نمی شود....

بیوگرافی رضا پیشرو

تصاویر رضا پیشرو

 

بیوگرافی رضا پیشرو

عکس رضا پیشرو

 

بیوگرافی رضا پیشرو

آهنگ های رضا پیشرو

 



از دنیای هنر و هنرمندان بیشتر بدانید

  • بیوگرافی امیر تتلو
  • بیوگرافی آرمین 2 afm + عکسهای آرمین 2afm
  • بیوگرافی بهنام صفوی +عکس
  • بیوگرافی حسین ابلیس
  • بیوگرافی رخشان بنی اعتماد
  • بیوگرافی شهاب رمضان+تصاویر شهاب رمضان

ادامه مطلب ...

بیوگرافی حسین ابلیس

مجموعه: هنر و هنرمند


 

بیوگرافی حسین ابلیس

 

حسین .... معروف به حسین ابلیس 4 سال است که گروه ۰۵۱ را تشکیل داده وآلبوم زیبایی را با 41 آهنگ رپ بسیار زیبا را به دنیای رپ هدیه داده است.051 ابتدا فقط یک سایت بوده که از اینور اونور رپرها برای سایت آهنگ براش میفرستادن(با توجه به اینکه سایت هیپ هاپ کم بوده )و اینا هم تو سایت 051 آهنگهارو آپ میکردن . تا اینکه ابلیس در 16 سالگی شروع به خوندن میکنه و با گروه 051 هم شروع میکنه که کد مشهد هست و ابلیس هم مشهدی هست . تو اونگروه فقط حسین خواننده تک خون بوده و عضو مهم دیگه گروه سیامک بوده . سیاه سفید هم قرار بوده بیاد که نیومده.و بعدا سیامک به سیاه سفید پیوسته و بقیه اعضای گروه هم ( آهنگساز و هم خوانها ) میرن سر خونه زندگی خودشون .

ابلیس هم با گروه تهی و تتلو کار میکنه . ( به قول خودش میفته تو اکیپ تهی- تتلو ). اولین آهنگی هم که با اونا میخونه همین 1001 شب هست .

 

بیوگرافی حسین ابلیس

 

آهنگهای ابلیس عبارت اند از :

انفجار 051
سرعت عمل _ Eblis Ft Slim
ابتکار ما
دست به دست _ Eblis Ft Slim
مستر _ Eblis Ft Slim
ضلعهای زندگی _ Omid Lakers Ft Eblis
رپ فارس 4 پایست _ Eblis Ft Felakat
عروسک بی چشم و رو _ Eblis Ft Tataloo
تو مستی _ Hichkas Ft Eblis Ft Enzo
نرو _ Roozbe Ft Eblis Ft Tohi
1001 شب _ Tataloo Ft Tohi Ft Eblis Ft Enzo
واقعیت _ Pishro Ft Eblis Ft Ali King Ft Tataloo
دیروز تا امروز _ Pishro Ft Eblis Ft Tighe Ft Tataloo
توبه _ Pishro Ft Eblis
رقص اندام 2 _ Tohi Ft Eblis
5 شنبه شب
اصل مطلب
ابلیس برگشت
غرق شده _ Eblis Ft Dj Amir
ایران _ Eblis Ft 2afm Ft Tohi
رفقا _ Eblis Ft Mr Killer
تو برای من زنده میمونی _ Eblis Ft Reza Ft karkas
عشق من _ Eblis Ft Reza
استیل رپ _ Eblis Ft Nergal
فاز هشت _ Eblis Ft Mobham
رسم بازی زندگی _ Eblis Ft Mr Killer
گفتم به تو _ Eblis Ft Siamak
فساد _ Eblis Ft Tohi
Eblis Ft Siamak _ You Dont Wanna **** With Me Son
Eblis Ft Tohi Ft Yar2 _ Daffing
کتری رو گاز
عمر من از دست رفتست _ Eblis Ft Felakat
ماییم بکس خلاف
گلوله _ Eblis Ft Tohi Ft 2afm
جوون ایرانی
خلیج فارس
پارتی
تاریخ 051
زنده میمونی
راه سیاه

که در ۸۰ درصد این آهنگها گروه ۰۵۱ هم هست.


بیوگرافی حسین ابلیس

 

 

بیوگرافی حسین ابلیس



از دنیای هنر و هنرمندان بیشتر بدانید

  • هنرنمایی جالب و دیدنی با مداد
  • 5 راه برای تقویت نوازندگی پیانو
  • آشنایی با هنر نقاشی
  • 11نمونه دیدنی ازمشبک‌کاری روی تخم پرندگان!
  • مجسمه‌هایی عجیبی که گویی درحال حرکتند!!
  • نقاشیهای سه‌بعدی خیابانی زیباوهنرمندانه

ادامه مطلب ...

بیوگرافی بهنام صفوی عکس

مجموعه: هنر و هنرمند


 

بیوگرافی بهنام صفوی +عکس

 

1- تاریخ دقیق و محل تولد: پانزدهم تیرماه 1362 - آبادان

 

2- ویژگی ماه تولد: انرژی گرفتن ازنور مهتاب!

 

3- پدر (نام،شغل و سن):محمدعلی - متولد 1331 - کارمند بازنشسته


4- مادر (نام،شغل و سن):سعیده - متولد 1338 - خانه دار هستند


5- همسر:دارم

 

بهنام صفوی, بیوگرافی بهنام صفوی, زندگینامه بهنام صفوی

بهنام صفوی و همسرش


6- شغل دوم:فقط کار موسیقی انجام می دهم


7- اهل محله - ساکن محله:تا 16سالگی در محله فارابی ماهشهر بودم - الان ساکن سعادت آباد هستم


8- معروف ترین فرد خاندان:شخص خاصی نیست


9- خواهر:دو تا خواهر دارم با نام های بهناز و مهرناز


10- برادر:ندارم


11- تحصیلات:مهندسی عمران از دانشگاه نجف آباد اصفهان


12- بهترین و بدترین درس دوران تحصیل:
بهترین: فیزیک

بدترین: عربی


13- بهترین معلم: معلم کلاس چهارم آقای جهانگرد و معلم کلاس پنجم آقای گماری


14- تسلط به زبان خارجی:انگلیسی در حد معمولی


15- قهرمان دوران کودکی:احمدرضا عابدزاده و مارادونا


16- بارزترین ویژگی اخلاقی ات:خیلی صبورم


17- ایمان:من هرشب خواب می بینم و خواب هایم اصولا سریالی است


18- صداقت:سعی می کنم سرلوحه کارهایم باشد


19- خجالت:دو درصد!


20- عصبانیت:سعی می کنم عصبانی نشوم اما اگر بشوم...


21- عاشق شدی؟یک بار - تقریبا 23 سالگی


22- تکیه کلام:بابا ایول!


23- نقطه ضعف:زیادی خونسردم


24- اهل خرافات هستی؟:به هیچ وجه


25- اولین بار که خواندی:آهنگ بندری محلی. فکر کنم 4 - 5 سالم بود با تنبک می زدم و می خواندم


26- خواننده محبوب:ونجلیس


27- گروه موسیقی:کارهای گروهی را دوست دارم


28- هنرپیشه مرد:پرویز پرستویی، رابرت دنیرو و هریسون فورد


29- هنرپیشه زن:هدیه تهرانی و کامرون دیاز


30- فیلم سینمایی:مارمولک، ارتفاع پست و اینک آخرالزمان


31- برنامه تلویزیونی محبوب:اخبار شبکه خبر


32- ترانه محبوب:علامت سئوال(یه پنجره با یه قفس...)


33- موزیک ویدئو:_


34- نویسنده محبوب:ژول ورن


35- کتاب محبوب:دور دنیا در 80 روز


36- شاعر:سعدی را بیشتر از حافظ دوست دارم


37- ترانه سرا:ایرج و اهورا ایمان


38- آهنگساز:واروژان و ونجلیس


39- مجری تلویزیونی:عادل فروسی پور


40- کارگردان:کمال تبریزی و مل گیبسون


41- ورزشکار:حسین رضازاده و مایکل جردن


42- فوتبالیست:احمدرضا عابدزاده و دیه گو مارادونا


43- تیم فوتبال باشگاهی:تمایلم به استقلال بیشتر است و رئال مادرید


44- شخصیت کارتونی محبوب:شرک


45- کمدین:پرویز پرستویی و چارلی چاپلین


46- اتومبیل (اتومبیل محبوب و اتومبیلی که داری):هامر ، الان پژو 206 دارم


47- گل:رز


48- پرطرفدارترین ترانه ات:تمنا و عشق من باش


49- تعداد و فروش کل آلبوم هایت:یک آلبوم داشته ام به نام عشق من باش - تا الان بیش از 150 هزار نسخه


50- تاریخ اولین کنسرت ات:اصلا نداشته ام


51- تعداد کنسرت ها و میزان تماشاگر:_


52- رضا صادقی:خواننده گلیه!


53- بهترین دوران زندگی:هر دوره ای از زندگی جذابیت ها و لذت های خاص خودش را دارد


54- بهترین تصمیم زندگی ات:توجه نکردن به حاشیه ها در زمینه های مختلف کاری و زندگی


55- بهترین روز زندگی ات:روز قبولی در دانشگاه


56- بهترین خوابی که دیدی:من هرشب خواب می بینم و خواب هایم اصولا سریالی است


57- بهترین هدیه ای که تا به حال گرفته ای:دوربین عکاسی در یال 86


58- بزرگترین راز زندگی ات:راز که گفتنی نیست


59- هنری که هنوز رو نکرده ای:فکر میکنم بازیگری


60- سفر به کره ماه:خیلی زیاد دوست دارم، عاشق نجومم


61- اگر جادوگر بودی...:سعی میکردم ریشه کینه ها و دشمنی ها را از بین ببرم و همه جا صلح و آرامش برقرار باشد


62- تعطیلات آخر هفته:اصولا استخر می روم یا با دوستانم به طبیعت می رویم


63- شهر و کشور محبوب:شهر ماهشهر - کشور ایران


64- به کدام کشورها سفر کرده ای:ترکیه


65- مرد شماره یک جهان:حضرت محمد(ص)


66- نابغه تاریخ موسیقی:بتهوون


67- بهترین دوستت:سیروان خسروی


68- معروف ترین دوست غیر موسیقایی ات:زیادند و همه را دوست دارم


69- مدیر برنامه ات:در حال حاضر یحیی مشایخی


70- اهل تیپ و مدی هستی:به خوش تیپ بودن و زیبایی اهمیت می دهم اما به مد عقیده ای ندارم


71- لباس مارک دار محبوب:انرژی و دیزل


72- عطر محبوب:پاکو رابان


73- سایت اختصاصی: www.behnam-safavi.com


74- علم بهتر است یا ثروت:واقعیت این است که علم بهتر است اما ثروت هم به درد می خورد


75- امور خیریه:به شدت و قطعا در آینده بیشتر شرکت می کنم


76- نام آخرین ترانه زندگی ات:سلامی دوباره


77- مطالعه روزانه:زیاد به مطالعه علاقمند نیستم. خبرها را از طریق اینترنت و تلویزیون دنبال می کنم


78- خواب (چند ساعت در روز می خوابی؟):ساعت 3 نیمه شب می خوابم و 11 صبح بیدار می شوم


79- سیگار:نه، اصلا اهلش نیستم


80- حیوانات و پرندگان (از چه حیوان یا پرنده ای نگهداری می کنی؟):خیلی دوست دارم اما شرایطش را ندارم


81- بدترین استعدادت در...: دست خط بدی دارم


82- بدترین تصمیم زندگی ات:تا حالا تصمیم بدی نگرفته ام


83- بدترین دوستت:دوست بد تا به حال نداشته ام


84- بدترین روز زندگی ات:روزی که بخواهم از عزیزانم خداحافظی کنم


85- بدترین ترانه ای که شنیده ای:جواب این سئوال را نمی دهم


86- بدترین خوابی که دیدی:خواب دیدم که پولدار شدم وقتی بیدار شدم دیدم خبری نیست!


87- بدترین فیلمی که دیدی:جواب این سئوال را هم نمی دهم


88- بازیگری در سینما:فکر می کنم یکی دیگر از علایق شخصی ام است و اگر امکانش باشد بازی می کنم


89- اگر فیلمساز بودی درباره زندگی چه کسی یا چه موضوعی فیلم می ساختی؟ : معمولا فیلم های کمدی و ترسناک رو دوست دارم


90- موسیقی سنتی:کمابیش دنبال می کنم


91- موسیقی راک و پاپ:هارد راک را دوست ندارم. رپ را بیشتر از راک می پذیرم


92- بابک بیات:تکرار نشدنی در موسیقی ایران


93- وارواژن:موسیقی ناب


94- عباس کیارستمی:حقیقت در آینه


95- مسود کیمیایی:زلال و شفاف در سایه سنگینی


96- ناصر عبدالهی:موج سفید و بی آلایش


97- جشنواره موسیقی:خیلی خوب است که حالا بخش پاپ هم دارد


98- آرزوی دست یافتنی و آرزوی محال:
در زمینه کاری دوست دارم در کارم بدون حاشیه باقی بمانم و حسم همین باشد.
آرزوی محال: دوست دارم همیشه باشم!


99- آرمانشهر (اتوپیا):صلح و آزادی جهانی


100- مرگ : خیلی شیرین و به نظر من پل ارتباط بادنیای دیگر

 

 

بیوگرافی بهنام صفوی +عکس

 

 

بیوگرافی بهنام صفوی +عکس

 

 

بیوگرافی بهنام صفوی +عکس

منبع:run2dl



از دنیای هنر و هنرمندان بیشتر بدانید

  • عود؛ سازی فراموش شده
  • نقاشی و عکاسی هم‌زمان!
  • هنرنمایی جالب و دیدنی با مداد
  • چاپ قلمکار تجسمی زنده از فرهنگ ایران
  • 20 نمونه بسیار عالی از عکاسی معماری!
  • آشنایی با هنر نقاشی

ادامه مطلب ...

لپ‌تاپ شاه عباسی

مجموعه: هنر و هنرمند


 

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

در نگاه اول شاید فکر کنید با یک جعبه پخش موسیقی عهد شاه عباس روبرو هستید:

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

ولی داخل این اثر هنری یک لپ‌تاپ hp ZT1000 قرار گرفته که ویندوز ایکس پی و همچنین اوبونتو را اجرا می‌کند!

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 


استادکاران اصفهانی در تهیه این اثر از شیشه ، برنج کنده‌کاری شده و سم استفاده کرده اند. کیبوردها و موس از فلز مس تهیه شده‌اند. جای قرار گرفتن مچ از چرم است. برای روشن کردن ماشین هم باید کلیدی را در سوراخ کلید قرار بدهید و در جهت عقربه‌های ساعت ، بچرخانید!

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

لپ‌تاپ شاه عباسی

 

آفرین به اینهمه ذوق و سلیقه استادکارهای اصفهانی



از دنیای هنر و هنرمندان بیشتر بدانید

  • نقاشیهای سه‌بعدی خیابانی زیباوهنرمندانه
  • 11نمونه دیدنی ازمشبک‌کاری روی تخم پرندگان!
  • مجسمه‌هایی عجیبی که گویی درحال حرکتند!!
  • هنر مجسمه سازی شنی
  • هنرنمایی جالب و دیدنی با مداد
  • 5 راه برای تقویت نوازندگی پیانو

ادامه مطلب ...